niedziela, 12 stycznia 2014

Nowy sham, WOŚP i kilka innych

Dzień 12.01.2013r.
Właściwie były w nim chyba 4 wydarzenia, ale ja opiszę tylko 2 i to te skromniejsze, na których byłam. Niestety na dwóch pierwszych z opisu nie mogłam się pojawić, ale może coś pojawi się na facebooku.
Pierwsza wiadomość to... nowy shaman plemienny! A zostaje nim Melaniaxdd! Dlaczego ją wybrałam? Odpowiedz jest prosta - znam ją z reala, jest moją bliską przyjaciółką, a w dodatku praktycznie na każdym konkursie zawsze pomagała mi wybrać zwycięzcę... Ceremonia wielka nie była, bo niezapowiedziana, no ale trudno, tak nam wyszło. Mam nadzieję, że Melania dobrze będzie się sprawować ^^

Zaraz po tym była skromna imprezka z okazji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Było kilka myszek, no ale potańcowaliśmy, pogadaliśmy i posłuchaliśmy muzyczki ;))




W dniu 10.01.2013r. (o ile się nie mylę) były jeszcze urodziny Krejziolki. Było superowo, tu akurat pojawiło się całkiem sporo myszy. Nie zabrakło różnych gierek, życzeń i świetnej zabawy.







Ostatnia informacja jest odnośnie poprzedniego konkursu strój na imprezkę. Zaraz po napisaniu wyników, dowiedziałam się, że zwyciężczyni (Myszakasza) odeszła z plemienia! No przykro troszke, dlatego Kosekkosek jakby przechodzi na pierwsze miejsce (3 dodatkowe pkt) a wyróżnienie otrzymuje Judytasok, bo wymyśliła piękny i neonowy strój :)

To chyba na tyle...
Daryah :)

3 komentarze:

  1. Usunięto mnie z plemienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że nie dostałam od Ciebie żadnej wiadomości, że chcesz zostać w plemieniu? Bo z 5 dni widniała informacja, że oczyszczamy liste członków...

      Usuń
    2. Daryah,może ktoś był aktualnie na feriach i nie wiedział o tym-ja się dowiedziałem wczoraj i jeszcze się udało mi,ale ktoś mógł nie mieć internetu i nie wiedział

      Usuń