piątek, 3 stycznia 2014

Wyścigi: Tor Przeszkód

Dzisiaj w plemieniu mieliśmy wyścigi na torze przeszkód. Ogólnie to wszyscy mówili, że mapka była bardzo trudna i nie da się jej przejść. Szczerze mówiąc, to dla mnie jest łatwa. Z drugiej strony jak zrobię za łatwą, to też będzie źle XD Ale nie martwcie się, przecież nie ważna jest tylko wygrana. Dobrze, że poćwiczyliście sobie troszkę zręczność (niektórzy nawet do 1 godz nabijali :p). Przyda się to Wam w późniejszej grze i zdobywaniu pierwszych miejsc :3 Myślę, że jednak zabawy też nie zabrakło, kiedy to wszystko się przechodziło i wgl. Lista uczestników jest następująca (mogą się powtarzać):


Były właściwie dwa podejścia, bo potem resetowaliśmy mapkę. Ale wygrała Judytasok, drugie miejsce Zzuuzzkkaa i trzecie Nikusiaapika. Gratuluję wszystkim serdecznie, nawet Ci co nie przeszli, bo widziałam bo waszym zachowaniu, że mapka była trudna. No nic, liczą się chęci, a przecież możliwości do zdobycia pkt będzie jeszcze bardzo dużo.




Pozdrawiam,
Daryah :D

2 komentarze:

  1. Ja tą godzienie przechodziłam ,i nei udało mi się *: kocham was plemko ! :*// KLAUDKAXDE

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie było mnie jeszcze w plemku, gdy to było bo wygrała bym z dużym wyprzedzeniem xd Mapka faktycznie prosta tu link do screena z moimi wynikami :P:

    https://lh4.googleusercontent.com/-R4MjSjBCGLY/UsfzxIfft9I/AAAAAAAAA54/pACoNiv96NA/w346-h240/wynik.png

    OdpowiedzUsuń